Raport dot. życia w sieci, część 5: Niezawodność jest ważniejsza niż szybkość

Untitled design (5) web 2.jpg

W TEJ SERII POSTÓW NA BLOGU PRZYJRZYMY SIĘ WYNIKOM BADAŃ DOT. ZWYCZAJÓW EUROPEJSKICH 14–16 LATKÓW ZWIĄZANYCH Z ŻYCIEM W SIECI ZLECONYCH PRZEZ ASK4 NA POCZĄTKU 2017 R.

Przedstawimy pięć charakterystycznych cech przyszłych mieszkańców mieszkań studenckich oraz mieszkań budowanych pod wynajem, które są obecnie w planach na rok 2020.

Część 5: Niezawodność jest ważniejsza niż szybkość

Screen Shot 2018-01-29 at 17.09.00.png

W miarę wzrostu prędkości połączeń internetowych użytkownicy są coraz mniej skupieni na szybkości.

Gdy zapytaliśmy obecnych użytkowników sieci ASK4 o to, co ma dla nich największe znaczenie w kwestii połączeń internetowych, 41% stwierdziło, że niezawodność. Zaledwie 19% wspomniało o prędkości. Zadaliśmy to samo pytanie europejskim nastolatkom. Trzydzieści cztery procent z nich stwierdziło, że w kwestii połączenia internetowego największe znaczenie ma dla nich niezawodność. Dwadzieścia trzy procent wspomniało o zasięgu w całym domu, a tylko 21% przywołało prędkość.

Ogólnie rzecz biorąc, prawie trzy czwarte europejskich nastolatków powiedziało, że stałość i jakość połączeń są dla nich ważniejsze od maksymalnej prędkości.

DOSTĘP DO TREŚCI

Nietrudno zrozumieć, dlaczego kwestie niezawodności są tak ważne dla studentów i nastolatków, jeśli wziąć pod uwagę ilość czasu, który spędzają w sieci oraz typ interesujących ich treści.

Dzisiejsi studenci oglądają 2,6 razy więcej materiałów IPTV i Video on Demand (VoD) niż starsze pokolenia (trend rosnący) i mają więcej subskrypcji IPTV / VoD usług, takich jak Netflix, Amazon Prime i NOW TV, niż wszystkie pozostałe grupy.

Dla użytkowników mających dostęp do tych usług różnica pomiędzy dobrym i złym wrażeniem nie jest zależna po prostu od szybkości połączenia internetowego, ale od jego niezawodności i szybkości dostępu do treści.

Dlatego sieć ASK4 została stworzona z myślą o potrzebach i preferencjach użytkowników, z pamięcią podręczną treści dla głównych dostawców treści, takich jak Netflix, Amazon i Google, oraz prywatnymi połączeniami równorzędnymi z dostawcami, takimi jak Facebook, dzięki czemu użytkownicy mogą mieć szybki i spójny dostęp do najważniejszych treści.

ŁĄCZA

> Pobierz i przeczytaj pełny Raport dot. życia w sieci tutaj.
> Dowiedz się więcej o jedynym w swoim rodzaju rozwiązaniu internetowym firmy ASK4 dla budynków z wieloma lokatorami tutaj.

___

Wszystkie statystyki pochodzą ze zleconego przez firmę ASK4 badania dotyczącego życia w sieci przeprowadzonego przez agencję Red Brick Research wiosną 2017 roku (chyba że określono inaczej). Ankieta została wypełniona przez 3067 14–16 latków we wszystkich regionach Wielkiej Brytanii, Niemiec i Hiszpanii.

download.png